سلامت

سلامت

فروشگاه خرید اینترنتی پستی محصولات پزشکی زناشویی، آرایشی بهداشتی، لاغری، اسپری کرم ژل پماد پودر گرد ضماد لوسیون قطره گیاهی گیاه درمانی سنتی طب پزشکی
سلامت

سلامت

فروشگاه خرید اینترنتی پستی محصولات پزشکی زناشویی، آرایشی بهداشتی، لاغری، اسپری کرم ژل پماد پودر گرد ضماد لوسیون قطره گیاهی گیاه درمانی سنتی طب پزشکی

چای لاغری طبیعی و گیاهی سنتی ایرانی با نشان سیب سبز

چای لاغری طبیعی و گیاهی سنتی ایرانی با نشان سیب سبز سوزاننده چربی‌ها
کاهنده جذب قندها
چای لاغری محصول جدید و انحصاری لابراتوار تخصصی.
تهیه شده از سر شاخه های گیاهان دارویی موثر در لاغری
کاهنده وزن
دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی
1 چای 100 عددی | 27900 تومان | خرید پستی خرید پستی خرید پستی خرید پستی


3-7 کیلو لاغری در 33 روز با چای لاغری
بدون چین و چروک صورت همراه با شفافیت پوست
100% گیاهی، 100% موثر
بدون عوارض جانبی
بدون برگشت
سوزاننده چربی‌ها
کاهنده جذب قندها

چای لاغری


چای لاغری محصول جدید و انحصاری لابراتوار تخصصی.
تهیه شده از سر شاخه های گیاهان دارویی موثر در لاغری.
کاهش 3 الی 7 کیلو گرم وزن در ماه.
دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی.

چای لاغری با فرمولاسیون جدید و با طعم عالی، چاقی شما را در کوتاهترین مدت و بدون هیچ محدودیت غذایی به حد چشمگیری کاهش می دهد. چای لاغری از جمله نادرترین و کاملترین فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده توده چربی در جهان است و امروزه توسط متخصصین تغذیه، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.
کشورهای امریکایی واتحادیه اروپا به رغم تحریم های مورد ادعا، بدلیل اثر بخشی بی نظیر چای عمده ترین مشتریان و خریداران این محصول ایمن هستند. چای لاغری با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود. با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود. نهایتا واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24 ساعت حتی وقتیکه در خواب هستید چربی خواهید سوزاند.
با تحقیقاتی که به عمل آمده، مهمترین عامل چاقی در ایران، به خاطر عادت غذایی بد و اشتباه غذا خوردن می باشد که در واقع به عدم آگاهی کافی در مورد تغذیه و غذا بر می گردد. ما در لابراتوار تخصصی با استفاده از چای لاغری توانسته ایم این مشکل را حل کنیم.
دیگر لازم نیست با رژیم های غذایی به بدن خود آسیب بزنید و خود را عذاب دهید با چای لاغری شما می توانید به لاغری سریع، آسان ومطمئن و بدون تیرگی، چین و چروک، آویزان شدن و شکاف در پوست و بدون هیچگونه عارضه جانبی دست یابید.



روش خرید چای لاغری
طی قرارداد فی ما بین لابراتوار با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هموطنان عزیز در سرتاسر ایران میتوانند این محصول را طی 3 الی 6 روز کاری، درب منزل یا در محل کار خود دریافت نمایند. در این روش شما بعد از تحویل گرفتن کالا و فاکتور رسمی آن در درب منزل یا محل کار خود، هزینه سفارش را به مامور پست میپردازید. برای سفارش محصول شما فقط کافیست بر روی گزینه خرید پستی و تحویل درب منزل شما که در زیر مشاهده مینمایید کلیک کنید.

خرید پستی


راهنمای مصرف چای لاغری
نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی (روزانه ۳ تی بگ ) ۱ عدد از تی بگ ها را در یک فنجان آب جوش انداخته و ۵ دقیقه منتظر بمانید تا عصاره مواد موثر موجود در چای وارد آب جوش شود سپس با یک قاشق استکان عسل طبیعی و یا یک عدد قند میل نمایید. جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد.
بهتر است میان وعده ها را حذف نمایید. توجه نمایید که نیاز به رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف این محصول نیست بلکه توصیه میکنیم که رژیم غذایی و فعالیت روزمره خود را تغییر نداده و فقط این محصول را بر اساس روش ذکر شده در بالا به وعده های غذایی اضافه نمایید.
با توجه به اینکه چای لاغری بهترین نتیجه و اثر را بر روی کاهش بافت چربی شما می گذارد لذا جهت مشاهده عینی اثر این چای حتما قبل از مصرف اندازه بافت دور کمر و مناطق پر چربی خود را با یک متر خیاطی بصورت دقیق اندازه بگیرید و یک ماه بعد پس از پایان مصرف یک بسته چای لاغری دوباره اندازه گیری را تکرار کرده و اعداد را باهم مقایسه کنید.
لازم نیست از وقت گرانبهایتان هزینه کنید به آسانی میتوانید در حین انجام امورات روزانه خود در پشت میز کار خود و یا حتی در هنگام استراحت نظام چربی سوزی بدنتان را به ترکیبات کاملا ایمن و اثر بخش چای لاغری بسپارید و لحظه به لحظه از توده چربی خود بکاهید و بر شادابی و جذابیت خود بیافزایید و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید.
رژیم غذایی و ورزش در افرادی که تمایل به اجرای دوره های فشرده دارند تجویز میگردد.

خرید پستی


مدت زمان مصرف و میزان لاغری با مصرف چای لاغری در افراد مختلف
این محصول 3 تا 7 کیلوگرم در ماه لاغری میدهد که این میزان بستگی به میزان اضافه وزن، نوع بافت چربی، متابولیسم و فاکتورهای دیگر دارد، به طوری که معمولا: افرادی که اضافه وزن بالا دارند، 7 و گاهی تا 8 کیلو گرم در ماه کاهش وزن را مشاهده خواهند کرد. متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول 5 کیلوگرم در ماه گزارش شده که بسیار استاندارد میباشد و افرادی که اضافه وزن کم دارند حدود 3 کیلوگرم در ماه کاهش وزن را مشاهده خواهند کرد. مدت زمان مصرف بستگی به میزان اضافه وزن شما دارد. فرض نمایید شما 15 کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید. اگر در ماه اول شما 7 کیلوگرم کاهش وزن حاصل کنید باز هم 8 کیلوگرم اضافه وزن دارید. در نتیجه باید برای حذف میزان اضافه وزن باقیمانده دوره درمان ادامه یابد. در افراد با اضافه وزن کم مصرف 1 بسته کفایت مینماید.


ترکیبات چای لاغری
این محصول مخلوط گیاهانی است که در طب سنتی دنیا برای لاغری ذکر گردیده اند. بعضی از این مواد: بهار نارنج، زیره، گل محمدی، به لیمو و گیاهان تخصصی موثر برای کاهش وزن و اشتها. (دارای مجوز)


تایید سلامت کامل و مجوزهای رسمی چای لاغری
ابتدا توجه شما را به مجوزهایی که ما موفق به کسب آنها از ایران و اروپا شده ایم مینماییم:
مجوز وزارت بهداشت
پروانه ساخت از وزارت بهداشت: 50/15668
پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت: 7870
کد محصول: آ1215
دارنده نشان ایمنی و سلامت (سیب سبز)
نشان استاندارد ملی ایران

قابل ذکر است که کسب هر یک از مجوز های فوق نیازمند اثبات اثر بخشی و کارایی محصول و ارائه نتایج تحقیقات میباشد.
توجه فرمایید که این محصول هیچ گونه عوارض جانبی نداشته و تمامی مجوز های تایید سلامت بر روی محصول موجود است. این محصول مخلوط گیاهان طبیعت ایران بوده و سرشار از خواص بی نظیر گیاهان ایران زمین میباشد. این محصول از گیاهان طبیعت ایران تهیه شده و سرشار از خواص بی نظیر گیاهان ایران زمین میباشد. اثرات بالقوه چای لاغری حتی در کاهش میزان کلسترول خون به اثبات رسیده است. مصرف چای لاغری به تمامی اشخاصی که به نوعی درگیر زندگی امروزی با تحرک کم و در عوض فشارهای عصبی زیاد هستند توصیه می شود.
توجه: مصرف این محصول فقط در خانم های باردار و شیرده با مشورت پزشک انجام شود.


مزیت چای لاغری نسبت به سایر روش های لاغری
از امتیازات بسیار شاخص این محصول مقرون به صرفه بودن و ارزان بودن آن نسبت به سایر روش های لاغری از جمله : گن های لاغری، کمربندهای لاغری، قرص های لاغری، رژیم های آنچنانی، جراحی های مضر و مخرب لاغری و حتی پیاده روی و ورزش است. با استناد به آزمایشات گسترده بالینی در اروپا و آمریکا مصرف چای لاغری ضمن کاهش 3-7 کیلو گرم وزن در ماه، هیچگونه عارضه پوستی از قبیل تیرگی و چین و چروک صورت بهمراه ندارد. (که امتیازی بسیار ویژه در مقایسه با دیگر روش ها است) قابل ذکر است که این محصول به للینک خرید ی از کشور های اروپایی نیز در حال صادرات میباشد.
اثرات بالقوه چای لاغری حتی در کاهش میزان کلسترول خون به اثبات رسیده است. مصرف چای لاغری به تمامی اشخاصی که به نوعی درگیر زندگی امروزی با تحرک کم و در عوض فشارهای عصبی زیاد هستند توصیه می شود.


مکانیسم اثر چای لاغری
این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود. با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود.
محصولی بر گرفته از طبیعت سبز ایران زمین که آسان سریع و مطمئن شما را به وزن ایده آل رسانده و در آن وزن تثبیت می نماید. در این نوع چای گیاهانی بکار برده شده که به عنوان لاغر کننده های اصلی پنج عمل عمده را انجام میدهد:
1- واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتیکه در خواب هستید چربی خواهید سوزاند.
2- جلوگیری از تجمع مواد قندی در بدن.
3- از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب.
4- بکار واداشتن روده های کم کار و رفع موثر یبوست.
5- آرامش بخش: با بهره مندی از این خاصیت چای لاغری دیگر شاهد استرس های جان کاه دوره های آنچنانی کاهش وزن نخواهید شد.
به علاوه:
6- تنظیم فشار خون، قند خون و چربی خون.
7- کاهش چشم گیر آنزیمهای مضر کبدی و در نتیجه روشنتر و لطیفتر شدن پوست بدن.
8- از بین بردن رفلاکس معده (بازگشت اسید معده به حلق).


صدای مشاور درباره چای لاغری
به همراه سفارش شما راهنمای مصرف و تلفن صدای مشاور تغذیه شما برایتان ارسال می‌ شود شما می توانید با مشاور خود تماس گرفته و سوالات خود را قبل از شروع مصرف، حین مصرف، و بعد از مصرف با مشاور خود مطرح نمایید.


مشخصات چای لاغری
این محصول حاوی 100 عدد تی بگ است که برای مصرف 33 روز شما طراحی شده است.
تمامی مجوز های محصول بر روی بسته ثبت گردیده است.
محصول به صورت بسته بندی وکیوم تولید میگردد.

قیمت 24900 تومان - خرید پستی

چای لاغری طبیعی و گیاهی سنتی ایرانی با نشان سیب سبز 1 چای 100 عددی | 27900 تومان | خرید پستی خرید پستی خرید پستی خرید پستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد