سلامت

سلامت

فروشگاه خرید اینترنتی پستی محصولات پزشکی زناشویی، آرایشی بهداشتی، لاغری، اسپری کرم ژل پماد پودر گرد ضماد لوسیون قطره گیاهی گیاه درمانی سنتی طب پزشکی
سلامت

سلامت

فروشگاه خرید اینترنتی پستی محصولات پزشکی زناشویی، آرایشی بهداشتی، لاغری، اسپری کرم ژل پماد پودر گرد ضماد لوسیون قطره گیاهی گیاه درمانی سنتی طب پزشکی

کمربند لاغری لئوستار: 5 موتوره دیجیتال با 5 برنامه - درجه 1 اصل

کمربند لاغری لئوستار: 5 موتوره دیجیتال با 5 برنامه - درجه 1 اصلبرطرف کردن چربی اضافه معده، شکم، باسن و ران
برطرف کننده خطوط حاملگی، خطوط چندرنگ و شلی پوست
برطرف کننده معده نوشندگان
تحریک شبکه عصبی پستانی و ساخت پستانی سفت و قوی
تحریک مغناطیسی سلامت، افزایش قدرت حرکت سلولی، کاهش خستگی و درد عضلانی و ساخت پوست ظریف و منعطف و بدون چین
تولید سلامتی توام با لاغری
1 ست کامل | 99000 تومان | خرید پستی خرید پستی خرید پستی خرید پستی
کمربند لاغری لئوستار: 5 موتوره دیجیتال با 5 برنامه - درجه 1 اصل

ماساژ دهنده آرامش بخش، کاهش دهنده وزن، درمانگر
computer controlled weight reducing waist belt

کمربند سلامتی میکرو کامپیوتر ماساژ دهنده مغناطیسی یک پیشگیری کننده کامل و همچنین کمک درمانگر در بیماریهای ایجاد شده به دلیل خستگی زیاد و افزایش وزن می باشد. بیماریهایی مانند: دیابت (بیماری قند)، فشارخون بالا، چربی خون بالا، بیماری عروق کرونر قلب (تنگی رگ قلب)، کمردرد، پادرد، کبد چرب، سنگ کیسه صفرا، التهاب مفاصل، بی خوابی، بیماری مهره های گردنی و بیماری مهره های کمری.

با کمربند سلامت دارای 5 موتور تولید کننده امواج مغناطیسی در دورتادور کمربند با قابلیت برنامه ریزی، هم از ماساژ لذت بخش رایگان لذت ببرید هم تناسب وزن خود را حفظ کنید هم سالم و سلامت بمانید هم ...

مقدمه
امروزه خانم ها در جهان زیبا و زیباتر شده اند؛ اما در عین حال متاسفانه چاقی این بیماری تمدن معیوب شهر نشینی افزایش یافته است. بدین ترتیب کاهش وزن به یک مشکل رایج در زنان تبدیل شده است. مطالعات علم پزشکی مدرن نشان داده است که توده اضافه چربی برای سلامت و طول عمر مضر است. بدین ترتیب که چربی خون بالا رفته، فشار خون افزایش می یابد و موجب بیماری قلبی و دیابت (قند خون) و ... می شود. بنابراین کاهش وزن برای افراد چاق لازم و لازمتر است.
کمربند لاغری میکرو کامپیوتر لئوستار با قدرت امواج الکترومگنتیک 1:800 چربی مازاد را به تکه های ریز محلول تبدیل می کند که از بدن دفع می شود. 80 درصد چربی های مازاد با استفاده مستمر از این دستگاه از بین می روند. کمربند کاهش وزن با کنترل کامپیوتری با تکنولوژی بالا و نفوذ به داخل لایه چربی باعث رها سازی قطرات می شود. این امواج تا عمق 7-4 سانتیمتر از سطح پوست نفوذ می کند که یک عمق نفوذ مطمئن و ایده آل است.
زیبایی برای زنان خیلی مهم است اما بعضی از روشهای رایج لاغری یک حلقه معیوب خسته کننده ایجاد می کند چاقی-لاغری- چاقی.
آیا کاهش وزن واقعا ناامید کننده است؟
این محصول لبخند همیشگی را بر لبان شما می نشاند.

اثر بر روی چربی ها
چربی های بدن به دو نوع دسته بندی می شوند: چربی حقیقی که از تبدیل مازاد مواد غذایی مصرف شده بوجود می آید. چربی کاذب که همان افزایش درصد آب در بافت چربی است.
کمربند لاغری میکرو کامپیوتر لئوستار با استفاده از امواج قوی اولترا مگنتیک 8:100 با نفوذ به تا عمق 7-4 سانتیمتری پوست به بافت چربی امکان تحرک و رهاسازی چربی حقیقی را فراهم می آورد و این جدیدترین راه کاهش وزن است.



افتادگی پستان ها
در زنان جوان پوست سفت و الاستیک است اما بعد از 25 سالگی مکانیزم ها ضعیف و پستان شروع به شل شدن و افتادگی می کند. امروزه خیلی از خانم ها از پستان بندهایی الاستیکی استفاده می کنند که سینه ها را از سمت خارج و پایین به سمت بالا و مرکز فشار می دهد با این کار سینه برجسته و جوان و شاداب به نظر می رسد. اما این پستان بند ها فرم و قوام سینه را تغییر نمی دهد و فقط یک جابجایی مکانیکی موقت انجام می دهد که تا زمان بسته بودن پستان بند ویژه برقرار است.
کمربند لاغری میکرو کامپیوتر لئوستار یک عمل منحصر به فرد انجام می دهد و با استفاده از قانون امواج اولتراسوند 8:100 رشد و نمو بافت پستان را تحریک می کند و باعث ایجا دو سینه گرد و برجسته می شود و این جدیدترین گزینه برای خانم های با پستان شل و آویزان است.

خطوط حاملگی و خطوط چند رنگ
در زمان حاملگی فرد دچار افزایش وزن می شود؛ بعد از حاملگی استفاده از روشهای مختلف لاغری مانند چای، دارو و رژیم های مختلف باعث لاغری شده اما خطوط چند رنگی بر روی پوست پدیدار می شود که برای زنان آزار دهنده است. کمربند لاغری میکرو کامپیوتر لئوستار با امواج الکترومگنتیک و تاثیر بر روی چربی ها، این خطوط حاملگی و خطوط چند رنگ را برطرف می کند.

نکات
1- دستگاه با برق 12 ولت مستقیم کار می کند.
2- تغییر برنامه بین 5 موتور تولید کننده امواج و مدت زمان روشن بودن دستگاه به صورت خودکار توسط کامپیوتر دستگاه کنترل می شود.
الف) 5 موتور تولید کننده امواج الکترومگنتیک می توانند همزمان فعال باشند اما برای راحتی شما 5 برنامه متنوع برای ترتیب و زمان کار هر یک از این 5 موتور وجود دارد که شما می توانید برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید یا بر روی برنامه تلفیقی-تصادفی قرار دهید.
ب) زمان استفاده از دستگاه بین 40 - 5 دقیقه و با فواصل زمانی 5 دقیقه قابل تنظیم است.

زمان استفاده
روزی 2 بار و هر بار 10 تا 15 دقیقه بر روی قسمت مورد نظر بسته شود.
هشدار 1: در فاصله زمانی یک ساعت بعد از صرف غذا استفاده نشود.
هشدار 2: در زمان حاملگی (بارداری) استفاده نشود.

مکان استفاده
قابل استفاده با آداپتور، جا فندکی ماشین، و باتری قابل شارژ. (تمامی وسایل به همراه کمربند و دفترچه راهنما برای شما ارسال می شود.)
فقط در داخل خانه یا ماشین و در مکان خشک استفاده شود.
در حمام و مکان مرطوب استفاده نشود.

بعد از استفاده
بعد از استفاده یک لیوان آب ( ترجیجا آب جوشیده خنک شده) یا آب میوه طبیعی خانگی بنوشید.
2-1 دقیقه پس از مصرف ممکن است احساس ناخوشایندی مانند خارش خفیف، سوزن سوزن شدن یا عرق کردن عارض شود که طبیعی است و درباره آنها نگران نباشید. این نشانه عمق کارایی امواج الکترومگنتیک است.

محتویات
1- کمربند لاغری: طول: 130 سانتی متر، وزن با پردازنده مرکزی: 300 گرم، انرژی مصرفی: 12 وات
2- پردازنده مرکزی دستگاه یا همان کنترل کننده کامپیوتری که دارای نمایشگر دیجیتال است
3- باطری بزرگ لیتیوم قابل شارژ با طولی هم عرض با کمربند و وجود گیره مخصوص نصب در کمربند (باتری سبک و دارای شارژر درونی می باشد برای شارژ با کابل مربوطه مستقیما به برق وصل می شود و نیازی به آداپتور و شارژر جداگانه نیست.)
4- کابل اتصال باتری به برق
5- کابل اتصال باتری به پردازنده مرکزی
6- آداپتور برق 220 ولت
7- سوکت اتصال به جافندکی اتومبیل
8- دفترچه راهنما


6 عملکرد اصلی دستگاه
برطرف کردن چربی اضافه معده، شکم، باسن و ران
برطرف کننده خطوط حاملگی، خطوط چندرنگ و شلی پوست
برطرف کننده معده نوشندگان
تحریک شبکه عصبی پستانی و ساخت پستانی سفت و قوی
تحریک مغناطیسی سلامت، افزایش قدرت حرکت سلولی، کاهش خستگی و درد عضلانی و ساخت پوست ظریف و منعطف و بدون چین
تولید سلامتی توام با لاغری

توجه: بعد از استفاده فیش ورودی دستگاه را خارج و آداپتور یا رابط جافندکی اتومبیل را جدا کنید.


1 ست کامل | 99000 تومان | خرید پستی خرید پستی خرید پستی خرید پستی

Tag
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد